LUOTTAMUSMIESVAALIT/ NIEMIKOTISÄÄTIÖ

16.8.2023

Hei jäsenemme Niemikotisäätiön palveluksessa

On Julkisten- ja Hyvinvointialojen liitto JHL ry:n luottamusmiesvalinnan aika!

Valitsemme nyt Niemikotisäätiölle luottamusmiehen ja varaluottamusmiehen, edustamaan kaikkia  siellä työskenteleviä JHL:n jäseniä. Nyt valittavien luottamusmiesten toimikausi alkaa välittömästi valinnan jälkeen ja päättyy 31.12.2025.

Jos siis työskentelet Niemikotisäätiön palveluksessa ja Avaintyönantajat AVAINTA ry:n työehtosopimuksella, voit asettautua ehdolle luottamusmiesvaaleissa joko varsinaiseksi luottamusmieheksi, varaluottamusmieheksi tai molempiin tehtäviin ja mikäli tehtäviin asettuu useampia ehdokkaita, järjestetään molemmista erillinen äänestys. Ehdokas voi tulla valituksi ainoastaan jompaankumpaan näistä tehtävistä.

• Ehdokkaaksi voit asettua ilmoittamalla tietosi (nimi, syntymäaika, työpaikka, puhelinnumero ja sähköpostiosoite) vaalitoimikunnan puheenjohtajana toimivalle JHL:n aluetoiminnan asiantuntija Matti Mamialle (matti.mamia@jhl.fi) maanantaihin 4.9 mennessä.

• Jos ehdokkaita on enemmän kuin valittavia paikkoja, järjestetään vaali ehdokasasettelun päätyttyä. Vaaleissa äänestäminen tapahtuu sähköisellä vaalijärjestelmällä välillä 7.9 – 18.9.

Vaalista, äänestysohjeista ja valinnoista saat tiedon sähköpostitse.

Luottamusmies on sinun edunvalvojasi työpaikalla ja auttaa sinua kaikissa työsuhteeseen liittyvissä asioissa sekä toimii koko työyhteisön hyvinvoinnin kehittämiseksi. Mikäli sinulla on kysyttävää vaaleista, luottamusmiehenä toimimesta tai muusta aiheeseen liittyvästä asiasta, ota yhteyttä.

14.8.2023

Edunvalvontaterveisin,