Uusi jäsen - tutustu liittoosi ja pääkaupunkiseudun luontoon!

10.6.2015

JHL tutuksi -luontokurssi 24. – 28.8.2015, JHL-opisto, Helsinki ja pääkaupunkiseudun lähiympäristö

Kurssilla tutustutaan liiton toimintaan ja jäsenetuihin sekä retkeillään pääkaupunkiseudun monipuolisissa luontokohteissa. Kurssin aikana vieraillaan pääkaupunkiseudun luontokohteissa (vuonna 2014 vierailtiin mm. Nuuksion kansallispuistossa, luontokeskus Haltiassa, Viikin ja Vanhankaupungin luonnossa sekä Kaunissaaressa). Otathan mukaan luontoretkeilyyn sopivat asusteet ja jalkineet.

JHL:n kurssisihteerit opastavat ilmoittautumisessa ja kaikenlaisissa käytännön järjestelyissä. Tavoitat heidät puhelimitse numerosta 010 7703 510 tai sähköpostitse kurssisihteerit@jhl.fi.

Kurssin sisällöstä saat tietoja opettaja Janne Hernesniemeltä. Tavoitat hänet sähköpostitse janne.hernesniemi@jhl.fi tai puhelimitse 050 3611 019.

Kurssille haetaan liiton kotisivuilla Jäsenpalvelu 24h -kautta. Hakuaika päättyy viisi viikkoa ennen kurssia!