Tervetuloa

Talkoot on ohi - KiKylle kenkää !
JHL:n jäsentietojärjestelmä uudistuu ja sähköiset palvelut paranevat alkukesästä. Uudistuksen takia moniin liiton palveluihin tulee noin viikon mittainen käyttökatko. Pahoittelemme katkoista aiheutuvaa haittaa. Otathan katkokset kuitenkin huomioon, kun käytät liiton palveluja. Työttömyyskassan palveluihin käyttökatkokset eivät vaikuta.
Poliittinen työtaistelu irtisanomissuojan murentamista vastaan. Työsopimussuhteisten jäsenten ylityö- ja vuoronvaihtokielto 1.10.2018 klo 00.00 alkaen. Kiellon ulkopuolella ovat kunnallisissa satamaosakeyhtiöissä työskentelevät jäsenet.
Henkilön, joka epäilee, että hänelle on maksettu liian matalaa tehtäväkohtaista palkkaa, tulee ottaa yhteyttä omaan esimieheensä
Kansalaisaloitteen avulla haluamme vaikuttaa lainsäätäjiin, jotta pitkäkestoisista mielenterveyden häiriöstä kärsivien ihmisten oikeudet toteutuisivat heidän tarvitsemiaan palveluita järjestettäessä. Näillä ihmisillä tulee olla oikeus olla mukana päätettäessä heidän elämäänsä keskeisesti vaikuttavista asioista, kuten asumisestaan ja osallistumisestaan päivä- tai työtoimintaan.
Tarjolla muutakin kuin yhdistyksen toimintaan ja edunvalvontaan liittyviä kursseja.
SOSIAALI- JA TERVEYSTOIMIALA Työsuojeluvaalien vaalitoimikunta Työsuojeluvaalit sosiaali- ja terveystoimialalla. TOIMIKAUDEKSI 2018 - 2021
Haitista Renafamn -vaisverkostosta tulossa kaksi vierasta, Beatrice ja Gina, kylään kesäkuussa viikolla 23 JHLlän ja SASKin kutsumana. Ja me, JHL 580 olemme järjestämässä ohjelmaa heille torstaina 8.6.
Helsingin mielenterveystyöntekijät JHL 580 ry järjestää jäsenilleen kulttuurimatkan Viipuriin
Syyskokous hyväksyi 09.11.2016 olleessa kokouksessa toimintasuunnitelman ja talousarvion vuodelle 2017.
RSS ATOM