Tervetuloa yhdistys JHL 580 kotisivuille !

Ajankohtaista

Koronalla on moninaisia vaikutuksia työpaikoilla, valmiuslaki vaikuttaa poikkeusolojen aikana mahdollisesti Sinuunkin - esimerkiksi sosiaali- ja terveydenhuollon sekä niiden tukipalveluiden turvaamiseksi.
Kevätkokous 25.03.2020 peruttu ja siirretty toistaiseksi tuntemattomaan ajankohtaan THL:n suositusten mukaisesti Korona -tilanteen vuoksi.
Nyt jos koskaan on tärkeää käydä päivittämässä tietonsa jäsensivuilla. Näin saat tarvittaessa nopeasti ajantasaista tietoa - varsinkin kun sopimusneuvottelut ovat meneillään...
Tulosta tästä kevätkokousilmoitus työpaikkasi seinälle
Talkoot on ohi - KiKylle kenkää !
JHL:n jäsentietojärjestelmä uudistuu ja sähköiset palvelut paranevat alkukesästä. Uudistuksen takia moniin liiton palveluihin tulee noin viikon mittainen käyttökatko. Pahoittelemme katkoista aiheutuvaa haittaa. Otathan katkokset kuitenkin huomioon, kun käytät liiton palveluja. Työttömyyskassan palveluihin käyttökatkokset eivät vaikuta.
Poliittinen työtaistelu irtisanomissuojan murentamista vastaan. Työsopimussuhteisten jäsenten ylityö- ja vuoronvaihtokielto 1.10.2018 klo 00.00 alkaen. Kiellon ulkopuolella ovat kunnallisissa satamaosakeyhtiöissä työskentelevät jäsenet.
Henkilön, joka epäilee, että hänelle on maksettu liian matalaa tehtäväkohtaista palkkaa, tulee ottaa yhteyttä omaan esimieheensä
Kansalaisaloitteen avulla haluamme vaikuttaa lainsäätäjiin, jotta pitkäkestoisista mielenterveyden häiriöstä kärsivien ihmisten oikeudet toteutuisivat heidän tarvitsemiaan palveluita järjestettäessä. Näillä ihmisillä tulee olla oikeus olla mukana päätettäessä heidän elämäänsä keskeisesti vaikuttavista asioista, kuten asumisestaan ja osallistumisestaan päivä- tai työtoimintaan.
Tarjolla muutakin kuin yhdistyksen toimintaan ja edunvalvontaan liittyviä kursseja.
RSS ATOM