Osallistu Sote-festareille Helsingissä!

23.7.2015

Sosiaali- ja terveysalojen kärkihankkeen Osaavaa voimaa ensimmäiset sote-festivaalit lähestyvät! Olethan jo ilmoittautunut mukaan? Tapahtuma pidetään JHL-opistolla ja Astoria-salissa 22.-23.10.2015.

Katso myös ohessa oleva liitetiedosto, siitä saat tarkempaa tietoa ilmoittautumisesta yms.

Ensimmäinen kurssipäivä koostuu useista päällekkäisistä luennoista ja tapahtumista sekä minimessuista. Tule päivittämään tietämyksesi sote-alan lakiuudistuksista, kuulemaan Tämän olen aina halunnut kuulla -teeman alla pidettäviä luentoja mielenterveydestä, sateenkaarivanhuksista ja vammaisten oikeudesta seksuaalisuuteen, tai pohtimaan tietosuojaa, työn etiikkaa ja työssä jaksamiseen liittyviä teemoja. Ensimmäiseen päivään sisältyy myös elokuvia, digitarinoita ja moniaistisuusteemaa.

Toisena kurssipäivänä tarjolla on vierailuluennot työhyvinvoinnin dosentti Marja-Liisa Mankalta, Mielenterveyden keskusliiton toiminnanjohtaja Olavi Sydänmaanlakalta ja lääkehuollon lehtori Alli Puiravalta, ja päivät huipentuvat hoitopaneeliin, jossa käsitellään sote-alan erityisiä kysymyksiä.

Tapahtumassa jaetaan myös Hyvissä käsissä 2015 -palkinto.

Hakuaika tapahtumaan päättyy maanantaina 14.9., mutta huomaathan että paikkoja on rajoitetusti, joten kannattaa toimia pikaisesti.