Vieraita Haitista 8.6

19.5.2017

Haitista Renafamn -vaisverkostosta tulossa kaksi vierasta, Beatrice ja Gina, kylään kesäkuussa viikolla 23 JHLlän ja SASKin kutsumana. Ja me, JHL 580 olemme järjestämässä ohjelmaa heille torstaina 8.6.

Alustavasti on sovittu, että Haitilaiset seurueineen, siis tulkki ja JHLlän ja/tai  SASKin edustajat, tutustuisivat ensin Sörnäisten Klubitalon toimintaan klo 11 eteenpäin ja söisivät siellä lounaan klo 12 - 13. Sieltä matka jatkuisi verkkaisesti maisemia katsellen KOTOJÄRVELLE loppupäivää viettämään, esim. saunan, metsäkävelyn, soutelun, grillauksen ym. merkeissä, ja samalla voisimme keskustella Haitin hankkeen kuulumisista ym.

Kuljetukset JHL voi hoitaa, vuokrata esim. minibussin tai tilataksin ja kuljettajan, mutta tarjoilut tarjoaisimme me. Lounaan Klubitalolla (jotain 4 € kpl) ja sitten grillattavat ym. Kotojärvellä.

Miltäs kuulostaa? Ketkä tulis mukaan Kotojärjelle ? Kyse olisi siis parista tiiviistä tunnista luonnon rauhassa.

Lisää tietoa Hanna Toiviainen-Contehilta