Yhdistyksen syyskokous tiistaina 10.11.2015

21.10.2015

Helsingin mielenterveystyöntekijät JHL580 syyskokous on tiistaina 10.11.2015 kello 16:30 alkaen ravintola Perhossa, Mechelininkatu 7, 00100 Helsinki. Sitovat ilmoittautumiset 1.11.2015 mennessä.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, eli muiden asioiden lisäksi valitaan myös uusi yhdistyksen hallitus tulevalle kaudelle ja vahvistetaan tehtyjä luottamusmiesvalintoja.

Kokouksessa keskustellaan tulevaisuuden tärkeistä edunvalvonnallisista linjauksista ja yhdistyksen toiminnasta - toimintasuunnitelma vuodelle 2016.

Voit ilmoittautua kokoukseen tämän linkin kautta tästä.

Lisäksi jäsenkokouksessa keskustellaan alustavasti yhdistyksen kesänviettopaikan Kotojärven tulevaisuudesta - talkooväkeä paikan pyörittämiseen tarvittaisiin (rakennusten ja pihapiirin kunnossapito, perussiivon ylläpito, varausjärjestelmät yms.). Tällä hetkellä Jussi Luoma on enemmän kuin omistautuneesti hoitanut kiinteistöä ja kaikkea siihen liittyvää - mutta onko Jussin työlle jatkajaa? Lisäksi sekä rakennuksiin että pihapiiriin pitäisi tulevaisuudessa tehdä merkittäviä investointeja. Onko järkevää vielä pitää paikkaa yhdistyksen hallussa, vai pitäisikö Kotojärvi myydä ja käyttää varat jonkun muun kesänviettopaikan hankintaan - vai onko mökkeily ylipäätään enää jäsenistön intresseissä?

Mitään päätöksiä ei ole vielä tehty, mutta siksi olisikin erittäin tärkeää, että jäsenistö saapuisi paikalle ja evästäisi tulevaakin hallitusta tulevaisuuden ja erilaisten suunnitelmien suhteen. Varsinaiset suunnitelmat ja esitykset Kotojärven suhteen käsitellään sitten tulevien vuosien jäsenkokouksissa (syys tai kevätkokokoukset) - eli tarkoituksena on valmistella esitykset jäsenistölle, joka sitten tekee päätökset.